Nazlimom https://imgyukle.com/i/oeub1e Foto çekinmek icin istiyorum elbiseli rahat edemem heralde sezeryan doğum olucak 2 tane de gömlek pijama alsam yeter heralde dogumdan sonrada giyebilcegim bişey istiyorum nasıl modeli sizce?💙
Unlukacar Nazlimom canım resim çekinmek için güzel ama dantel modeller çok kullanışlı olmuyor bebek için
Tugbaatkn Bende sezeryan ile dogum yapacagim alt ust takim dugmeli pijamalardan aldim koydum 2 tane ama elbise tarzi da almali miyim sizce ameliyat yerinden dolayi bilemedim
Nazlimom Tugbaatkn alt üst daha kullanışlı dikiş yerini hemen açıp kapatabiliosunuz elbisede zor oluyo dedikleri icin gömlek pijama alacağım bende hem doğumdan sonra eiv içindede giyerim
mrs_elisah Bende sezaryen oldum ama hiç bir tane bile foto çekilmedim o ağrıyla onu hiç düşünemedim 😁 çantamdaki kıyafet makyaj malzemesi hepsi boşuna taşındı yanımda 😁