Mrvbdk
32. Haftamızdayız magnezyum kan ilacı omega 3 kullanmama rağmen ağrılarım azalmadı halsizlğim geçti ama kanım düşükmüş cok hemde. Ama 2 gündür acyıp kötüyüm utanmasam oturup ağlıcam karnımın içi acıyor ilk doğumdan ötürümü blmyrm ilk sezeryan dikişlerm acıyor bacaklarmda bi ağrı kasıklarımda ve belimde de öyle anlatamam dermanım yok hiç gece zaten 0 uyku yani bu ağrılar bianda neden basladı buna bi çözüm bulan varmı arkadaşlar