Kimm47 Bilenler bilir benim erken doğum riskim var ve mememden iki gündür süt geliyor sancılarım var afersiniz böyle sıçacacak gibiyimçok kötüyüm bir şey yiyemiyorum su içmekte zorlanıyorum sizce doğum belirtilerimi
Begumergun Süt gelmesi ve sancıların olması normal bişey ama yinede tabiki en iyisi doktorunun muayene etmesi canım