DemirinAnnesiiii birebir aynısını yaşadım 10.haftada şarıl şarıl kanadı. 1 gün hastanede yattım. En iyi doktor dahil 3 doktora gittim sadece düşük tehlikesi dediler. Sabah akşam progestan+ haftada 1 iğne ile 24. Haftaya kadar devam ettim. 1 hafta sürekli yattım. 5 hafta kadar da işe gitmedim evde Sadece yemek yaptım, ağır işler yapmadım. Çünkü bana yat kalkmıcaksın diyen hiç bir doktor olmadı zaten. Hatta git çalış dediler. Neyse 1 ay kahverengi leke geldi o gelirmiş eski kan. 21e kadar kanama alanım vardı 1 cm e kadar bebek büyüdükçe geçti. Şu an şükürler olsun 29. Hafta.
Korkma, dua et hep. Bana doktor şey dedi. Bu kadar kanamaya rağmen bebek tutunduysa sağlıklıdır dedi.