Ozleemm22 Kızlar pazartesi günü kan verdim beta 31 çıktı 1 haftalık gebelik dediler 3 gün sonra yani bugün kanamam geldi şuan hastaneden yazıyorum kan verdim 3 tüp kadın doğuma girdim kimyasal gebelik olabilir dediler kan sonuçlarına göre tekrar bakıcakk 😑
Hira6565 Ozleemm22 ben aynısını yaşadım canım 37.80 di sonra kanama oldum kan verdim değerim düştü 24.80 dediler kimyasal gebelik dediler🤦🏻♀️rabbim yardım etsin inşallah isteyen herkese nasip olur inşallah ❤️
Hira6565 Ozleemm22 ama Allah’ın işi belli olmaz canım bakarsın kötü bişey yok güzel haberini alırsın bizimle paylaşırsan❤️🙏
Uguriklima Ozleemm22 aynı şekilde benim başıma da geldi salı günü değer 319 bugün 221 ve kanamam olduğu için gitmistm Dr kese yok dedi yarın sonuçlar için gideceğim bakalım ne diyecek
Uguriklima Gamzelii3434 evet gittim sağlıklı gebelik yok dedi kimyasal diyemem değer istediğim gibi düşmemiş belki dış gebelik olabilir dedi ve şu sorun var diyemiyor tuhaf bir durum tüplerde de kese filan yok dedi ilaç vermedi salı tekrar gel dedi hala kanamam da devam ediyor
Gamzelii3434 Uguriklima insallh duruyordur saglıklı olur benimde beta düştü ama kanama gln yok hiö agrım sancım fln
Uguriklima Gamzelii3434 Sanmıyorum ya Dr umutsuz konuştu direk yok dedi altından kötü bir durum çıkmaz inşallah bugun 2 defa Pete zar gibi şeyler geldi düşüyor galiba
Uguriklima Gamzelii3434 Hım benim kanamam devam ediyor inşallah benimde değer düşmüştür sagliklo bir gebelik beklemiyorum çünkü dış gebeliktende çok korkuyorum