Mom_07 Haftama girmis bulunmaktayım..6. Haftayı geçirenler neler yaşadınız nasıl geçirdiniz ultrason vsss ne gördünüz anlatrmisinizz🥰
Anne88 Mom_07 Canm bende keseyi cumartesi gördüm şuan kalp atışını bekliyorum bir iki hafta doktora gidicem bende bekliyim surda ☺️ şuan sol kasigim çok ağrı var ilk defa
Mom_07 Anne88 ayy hiç ağrım yokta bende kalp atışını bekliyorum sabırsızlıkla carsmba gideceğim inşallah 🥰 bende lekelenmeli geçiyor ister..bol bol yatıyorum 🙏
Anne88 Mom_07 Bol bol dinlen canm 🥰benimde hiç yoktu ne mide bulantım bar ne tiksinme ne ağrı ilk defa bugün sol kasigim ağrıdı çok yürüdüm belki ondandır
Mom_07 Anne88 dikkat et valla insan korkuyor herşeyden… Hele burda ne yazılar görüyoruz insan etkileniyor
Anne88 Mom_07 gerçekten öyle canm hayirlisiyla hepimiz kucağımıza alalım inşallah zor geldim buralara 1 senedir klomen Su bu çok şükür rabbim nasip etti