Çok heyecanlıyım. 14 şubatta 37. Haftama giriyorum çatı muayenesi olucam. Lütfen olumlu geçenler yazabilir mi ne yapmam lazım kendimi nasıl rahatlatabilirim,çatalda durulan gibi mi duruluyor nasıl bir şey,1 kez alttan ultrasonla muayene olmuştum ona mı benziyor lütfen yaşayanlar aydınlatabilir mi