Gzm23 ay hadi inşallah 🙏🏻🙏🏻 Yüksekse ilaçla halledilir Allahın izniyle, düşükse de bi şey yapmıyorlar. Bende sürekli düşük, gebeliğin en başından beri yatmak zorunda kaldım işe dahi gitmedim aylardır. Ama sadece dinlen yat uzan diyorlar. İnşallah sizinde ciddi bir durum yoktur müsterih olun :)