Kızlar kafam çok karışık ne yapacağımı bilemedim dünden beri hastanedeyim yatışım yapıldı ama doğum için değil doğum erken olduğu için durdurulması lazım diye 35 haftalık gebeyim dün kabızlıktan ikindigim için kanama oldu ve devamı dün gelmedi sancım oldu dogum başlamasın diye dil altı hap ve ciğer geliştirici iğne yaptılar bugün de kahverengi leke bir kaç saat sonra pembe leke geldi şu an çok erken diyorlar benim gibi olan veya yaşayan var mı çok tedirginim