meltemkaya merhaba anneler ve anne adayları 26+2 hamileyim ve tsh yüksekliğim 3.59 çıktı ve doktorum dahiliyeye yönlendirdi..bu durumla karşılaşan var mi dahiliye doktoru ne önerdi ?
_Minikbaby26_ meltemkaya benmde normale gore biraz yuksek cikti benide dahiliyeye yonlerdirdi ama henuz gitmedim
ezgi0901 meltemkaya bi ilaç vericek sabahları kahvaltıdan yarım saat önce onu içiceksin başka hiçbir şeyi yok dert edilecek bişey değil yani
Melek141120 İlaç veriyorlar benim 5 çıkmıştı bir ayda düştü ilaçla ama gebeliğin sonuna kadar kullandım ilacı