Merhaba daha önce normal doğumdan korkmasına rağmen normal doğum yapmış anneler moral verebilir mi biraz 🥲 32. Haftamdayım ilk hamileliğim başından beri normal doğum istiyorum fakat 28. Haftada alttan ultrason oldum ilk kez ve çok zorlandım, doktor ve hemşire 10-15 dakika benimle uğraştı ve sonrasında yaptırabildim. Bu panik sebebiyle normal doğum yapamazsam diye korkuyorum, çatı muayenesi ve normal doğum sırasındaki açıklık kontrolüne katlanamazsam diye korkuyorum. Böyle şeylerden korkup yine de normal doğum yapabilenler var mı moral bulmak istedim 😔 bebek belli ki normal gelmek istiyor, 32. Haftada dönmüş dedi doktorumuz 😔 Sizce bu vajinal muayene korkusu aşılabilir mi?