dilara_cinar99 Kızlar bebişlerinizin doğum pozisyonu aldığını nasıl anladınız daha doğrusu anladınız mı bı kaç gündür oğlumun hareketlerini kaburgalarımın altında çok hissediyorum ittiriyor bildiğin ama koluyla mi bacagiyla mi bilemedim😊
Ymnzgr dilara_cinar99 28 den beri baş aşağı pozisyon almıştı bnm ama kaburga ağrı ve baskısı bendede vardı hala da var. Sizin de baş aşağıdır bence
Semaen dilara_cinar99 bende bunu anlayamıyorum 29 da makat pozisyonundaydı tekmeler asagıdaydı son iki gündür midemde hareketleri acaba döndümü anlayamadım
EgeninAnnesiiiiiii dilara_cinar99 kasıkta ve vajinada baski olur bebek doğum pozisyonuna girince. Yürüdüğünüz zaman alt karın tarafiniza baskı olur ve ağrı yapar.
Hlt-seyma21 Ymnzgr benim 27 hafta hala makat gelişliymiş inşallah doğuma yakın döner kaçıncı hafta da dönüyor başına gelen var mı?
Semaen Hlt-seyma21 benimde 29 da öyleydi haftaya gidicem ama döndügünü hissediyorum umarım yanılmıyorumdur 27 bunun icin çok erken benim kız 30 da ataga geçti hergün yer degişiyor daha cok degişicekler yani vaktiniz bol
dilara_cinar99 Hlt-seyma21 Canım ben döndürmek için bı egzersiz var bı haftadır onu yapıyorum onun yararı da olabilir ☺️
Ymnzgr Hlt-seyma21 valla 28 de kontrole gittiğimde dönmüş demişti doktorum ilk gebelik bnm. Bazılarında son haftalardada dönüyor hatta doğuma saatler kala bile dönebilrmiş
dilara_cinar99 Hlt-seyma21 bunu yaptım canım 32 haftada filen de baslayabilirsin çünkü 34. Haftadan sonra dönmesi zorlaşıyormus sanırım ☺️