Merhaba ben ebeyim🥰 ve bende hamileyim 38+5 günlük benimde karnım sertleşiyor
Eğer karnınızın bütüm bölümü sertleşiyor ve kasık agrılarınız gitgide artıyorsa doktorunuza söylemeniz gerekli
Ama birde sadece ön tarafta sertlik oluyorsa muhtemelen bebektir bi koltuga geçin ve sol tarafınıza uzanın o zman yumuşadığını hissediceksiniz dir🥰