MelekMervertlek ecemnurturkan endokrinoloji ye gitmiştim her ay takip etti dogum yapana kadarda ilaç kullandım hiçbir sorun yaşamadım düzenli takip olursaniz bir sorun olmaz 😊
Ezgiecakmakoglu ecemnurturkan haşimatom 5 yıldır var. 35. Haftadayım su an,ayda bir tsh t4 t3 bakılıyor ve doz ayarlanıyor. Levetirion kullanıyorum . Bir sıkıntımız olmadı.
ikicocukmeselesi MelekMervertlek merhaba triod değeriniz kaçtı benim t4 0.86 çıktı normal değer aralığı 0.89-1.76 gözüküyordu
ecemnurturkan Tsh @"Ezgiecakmakoglu Ezgiecakmakoglu Tsh 10 çıktı maalesef ama 1 hafta içinde 2.6 ya düştü T4 ve T3 1.9 larda umarım yoluna girer teşekkür ederimm
Ezgiecakmakoglu ecemnurturkan çok güzel düşmüş benim ayarlama yapılması bile 2 ay sürdü. Her şey yolunda gider inş