Kizlar gecen gün gittim suyum geldi diye doktr suyu tam bebegin bi skntisi yok istersen sezryana alaym dedi ilaclara yan etki olduğu için kabul etmedim .. iyikide etmemisim ki annem pozitf cıktı smdi karantinadaym pazartesi günü bende test yaptrcam bisey varsa özel kabul etmiyor çünkü vaka ve temasliyi 😟