Seval88 Zeysamm 15+2 bende de var renkli değilse normal diye biliyorum bende bu hafta fazlalaştı zaten
Ipekkarakus0 Zeysamm 17 haftalığım hâla devam canım hamilelikte beyaz akıntıya normal diyor doktorlar
iremcim 18 im 15 lerde akıntım artmıştı suan normal kokusuz ise cok normal akıntım olması. Sürekli camasır değiştir pamuklu giyin ben öyle yapıyorum rahatsız etmiyor