Başından beri olmadım olmadım ve tam hamile kaldım ve en başımdayken yakalandım. Aşımda yok :( İlaç hiç bir şekilde kullanmamam gerektiği söyleniyor. Bebeğin daha organ gelişim aşamasında olduğu ve riske atmamak adına.
Sizin tavsiyeleriniz nedir neler kullanayım ?
Belirtilerim: burun tıkanıklığı ve geniz akıntısıyla başladı daha sonra halsizlik ve daha sonra bacak ve bel ağrısı ama aşırııı şiddetli bir ağrım oldu sabahtan akşama kadar ağlatan uyutmayan bir ağrı. Bir gün yaşadım tüm beliritleri şu an ikinci günüm belirtim yok sadece burnum tıkalı sesim kısık