Merhaba,36.haftamdayım doktor idrar tahlili istedi,sonuçlarda eritrosit 6,lökosit 13,yassı epitel 37 yazıyor normal değerlerin üstünde,bakteride de pozitif yazıyor ama doktorum sonuçlar normal sıkıntı yok yazmış,bu haftalarda bu değerler normal mi?başına gelen var mı?