Merhaba kızlar 29 haftada tokluk şekerimin 147 çıkdığını
öğrendim, 3 gün diyet yapdım sabah tokluk şekerim 130-140 arası değişdiyi için sabahları yarım metforix içmemi söyledi, eğer düzelmezse insuline geçicez dedi. Hap içmenin bebeğe zarar olduğunu bazıları diyor çok endişeliyim, gebelikde hap içen oldumu şeker için?