Ben ilk denemede hamile kaldım yıllardır troit hastasıyım ilaç kullanırdım 25 mg hamile kaldım değerimi aynı anda yaptırdım kan testi ile 6.9 çıktı acil düşürülmesi gerek gebelikte düşük olur dedi bir hafta 50.diper hafta 75 kullandım suan 100 kullanıyorum değerim 2.5 altına düştü ve ayda bir kontrol ettirmek zorundayız değer stabil kalmadı 2.5 ve altı ve suan iyotlu folik asite başladım iyot eksikligimiz oldugundan