_duygu_ saol canım inşallah sorun olmaz ya kontrollerınızı ıhmal etmeden gıdın sonucta karantına bıtıyor yanı bebegınızın son durumunu ogrenmekte hakkınız ınsan merak edıyor nasıl saglıklımı dıye bende o dusunceyle gıttım doktorum haftaya gel demıstı normalde sonucda covıd gecırınce bebegın durumunu merak edıyor ınsan hemen bugun gıttım ıyukude gıtmısım dıyorum