Birminiksusamtanesii Saat 12 den bu yana 5 10dk da bir çarpıntı hissediyorum bikaç saniyelik olup geçiyor az önce baktım 121 105 bu şekilde normal midir başına gelen var mı 38.2 hamileyim
M_kemal Birminiksusamtanesii 121-105 dediğiniz şey tansiyon mu? Nabız demişsiniz anlayamadım. Küçük tansiyonun yüksekliği daha önemlidir, gebeliğin ilerleyen dönemlerinde görülme sıklığı artıyor. Lütfen doktorunuzu bilgilendirin.
poncikveannesii Birminiksusamtanesii 30.haftadayım son iki haftadır sürekli 100 üstü az önce 113 tü ara sıra çarpıntı oluyor normal bence
Seldaapk Birminiksusamtanesii ilk hamileligim de yaşamıştim lütfen kardiyoloji ye gidin bana bütün terstler yapıldıktan sonra birde tansiyon için holter takalım demişti doktor ben evde olctugumde sizin gibi normal çıkıyordu sonuç ama holter sonuçlarına göre meğer tansiyonum surekli 15 e çıkıp geri düşüyormuş yani aniden yükselip aniden düşüyor buda kandaki pihtiyla alakalı olabilir demişti doktorum gebeliğim boyunca alfamet tansiyon ilacı ve corasprin kullandım çok şükür çok sağlıklı bir kızım var
Seyma_ck Birminiksusamtanesii bende de var o sıkıntı kardiyolojiye çık dedi kadın doğumcum gittik.ekoda bi sıkıntı çıkmadı ama ritim holter takalım dedi bi de 2 sinde ritim holter takılacak.Hamilelikten olabilir ama ihmal etmeyin derim hafif bi ilaç başlanıyomuş çünkü anne ve bebek rahatlasın diye
Sakileyt Benimde oluyor bebek büyüdükçe kalbe baskı yapıyo bence ondan yapabilir ayağa kalkıp yürüyünce düzeliyo benim
Birminiksusamtanesii Sakileyt ya bu kadar uzun sürmesi endişelendirdi aslında 8 9 saattir sürekli oluyor
M_kemal Birminiksusamtanesii Anladım ☺️ Dinlenirken 105 ise nabzınız cidden yüksekmiş. Kardiyoloji bölümüne göründünüz mü? Normal değil çünkü
Birminiksusamtanesii M_kemal Seldaapk bugün kadın doğuma gittim nst ve ultrasonla baktı nabzıma baktı normal dedi haftaya çarşamba tekrar kontrolüm var o zaman dahiliyeye yönlendirecekmiş bugün yoktu gönderemedi kardiyolojide burdaki hastanede olmadığı için gidemedim ama hala geçmiş değil çarpıntım yokken normal nabzım 85 90ama çarpıntı hissettiğimde ölçtüğüm zaman 110 120
Seyma_ck Birminiksusamtanesii Doğum da yaklaşmış baya gerçi ondan olabilir ama mutlaka haberdar edin doktorunuzu takibi yapılsın doğuma kadar