ecrin_38 Merhaba güzel anneler cin takvimi ile cinsiyete bakıp dogru cıkan oldumu acaba şimdiden teşekürler ❤️
dddy ecrin_38 Ogluma hamileyken çıkmamıştı şimdiki gebeliğim de kız çıktı yine ama henüz cinsiyetini bilmiyoruz
sibell777 Zehra9616 peki nasıl bakılıyor canım bana söyleyebilir misin ne bilgi lazımsa ben sana söylesem
ecrin_38 sibell777 Googleden baktım ven cin takvimi yazdım dogum tarihiniz ve gebe kaldıgınız tarih yazıyor onları dolduruyorsunuz hemen hesaplıyor
sibell777 ecrin_38 Erkek diyor canım benimde bir kızım var dediği gibi bakalım inşallah buda erkek olur ya 🌼
ecrin_38 %80 dogru diyor ama demekki yanılabiliyor 😇 saglıklı sıhatlı olsunlarda gerisi önemli degil 😍
Seymac Ben cin takvimine inanmıyorum ama bazıları diyor ki adeten hemen sonra ilişki oluyorsa oglan olur ama adetinden önce ilişki oluyorsa kız, artık bilmiyorum dogrumu acaba😅