ogretmenanneyimm Burnumu silmekten daha dogrusu tikanikligi acmaktan yara olmus biri olarak yaziyorum sirf buraya yardimci olmak icin geldm cunku dune kadar bende burda kendime care ariyordum. Bende covidden burun tikanikligi yasadim hayatimda hic bukadar kotu tikanmamisdi ne yapsam gecmiyordu 2 hafta cektim bunu, buhar, deniz suyu, meyveler sebzeler c vitaminleri yok yani en son dahiliyeye gittim enfeksiyon cikmadigi icin balgam sokucu verdi o rahatlatir söker atar dedi 2 gun ictim ama hala ayniydi nefesim daraliyordu artik panik olmaya baslamisdm sonra ezcaneden “abfen sinus” diye birsey aldm bi karisimi icinde cikan kaba koyup burnuna sikiyorsun diger burnundan cikiyor ve sümkürdüm o kati mukuslari cikarmak icin yaptigimda rahatliyordum ama 1 saat sonra yine tikaniordu en azindan o 1 saat iyi geliyordu bunu gun icerisinde tikandikca yaptim ve verdigi balgam sokucuyu icmeye devam ettim 2 günde kendime geldm bugun ilk kez rahat uyudum bir delik acikti sabaha kadar (cift yastikla biraz dik yattim kapanmasin diye) ve suan mukuslar cok rahat cikiyor sümkürdükce demekki yumusadi artik ve iyilesiyorum cok sukur. İnsallah sende biran önce iyi olursun gecirdigim en kotu ve en zor gunlerdi hamileyken ilac kullanamamamk burun acici sprayleri kullanamamamk cok kotuydu