Elms92 Kızlar 40+1 olduk ama ne nişan ne sancı hiçbir belirti yok😅.Perşembe günü doktor çatı muayenesi yaptı 1cm açıklık var dedi.Çatı muayenesinden sonra kanama olur nişan gelir sancıların sıklaşır dediler ama hiçbiri olmadı😅 Günlük yaklaşık 2 saate yakın yürüyorum evde temizlik yapıyorum hurma yiyorum ama yok Benim kız nazlı çıktı🤗 40 haftalık olup da doğuramayan kaldı mı benim gibi😅
Aleynaarslan Elms92 bende 40+1 im 🙈 hala gelmedi oğlum yarın randevum var bakalım ne dicek doktor midem çok bulanıyor sancımda var şuan akşamda sıcak suyla duş alıcam uzun süre hareket edicem belki gelir Artık 😊
Seym34 Elms92 bende 40 hafta oldum benimde 1 cm açıklığım var bende de hiçbişi yok doğurmak istiyorum artk ya bizimde nazlı kızımız çıkmak istemiyor galiba 😂
Elms92 @Aleynaarslan doktorum izne ayrılmadan suni verelim dedi de ben kendi sancımı bekleyecem dedim🤦🏻♀️Bayramda olursa artık nöbetçi doktor ebe kim denk gelirse o girecek doğumuma🤦🏻♀️
Aleynaarslan Nurhck benim doktor izinli ama doğumu var sezeryan ondan sadece yarın bize bakıcak yani bi kaç kişiye benim haftam geçtiği için Benide çağırdı