Merhabalar
Kasımda kalp durması nedeniyle 10 haftalık bebeğimi kürtaj İle aldılar en son 29 aralıkta adet oldum 23 Ocak adet günümdü gelmeyince test yaptım üç sefer beta değerime baktırdım
23 Ocak 19
25 Ocak 73
27 Ocak 312
Bugün sancılarım var kahverengi lekelenme geldi henüz doktora gitmedim değer yüksek ol aşığı için sıkıntı var mıdır tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz keseyi görmeden bişey yapabiliyorlar mı