Nur-07 İki tane canta yaptım ama kararsız kaldım tekerlekli valizim orta boy onun içine mi koysam nasil yapalım yardımcı olur olurmusunus
Aycan051415 Nur-07 bende iki Çanta yaptım bebeğe ayrı kendime ayrı daha düzenli oldu bnce ufacık bisi lazım olduğunda koca valizi almaktansa çantadan daha kolayca alirim
SerraveAnnesii Bende iki çanta yapacağım bi küçük valiz var bebeğe onu hazırlayacağım. Bide el çantası var ona da kendi eşyalarımı. Bence iki çanta olursa daha düzenli olur karışıklık olmaz