Busra6034 doktoruma söyledim rahatsız mı normal mi bu kadar haraket etmesi dedim doğunca sızı çok yoracak diyo 🤦🏻♀️ oturmaya bırakmıyor zaten kaburgama giriyor tekmeliyor orayi içimde balon patlaması gibi oluyor başı aşağı dönmüş değil hiç dönmeye niyetli değil. Çok hareketli 30 haftadan sonra durmaz oldu eskiden gündüz uyurdu şimdi ne gündüz ne gece uyuyor diyemem ki hep içimde sağdan sola dönüyor dirsek çıkartıyor ayak dayiyor 😂😂😂😂