Snmsnm61 ben iğnesini kullandım keşke kullanmaz olaydım 2. İğnesini olduktan sonra kaşıdığım Her yer böyle şişmeye başladı sinek ısırır da şişer ya öyle ama bildiğiniz böyle boydan boya kolumu kaşışam boydan boya kabarıyor doktora gittim söyledim neden bu kadar paniksin alerji yapmıştır dedi yani o zaman 7. Haftamdaydım ve hala daha geçmedi hala daha aynı 🙄🙄