Zehra9616
Deniz93 doktordan doktora görüş farklılığı olabiliyor benim doktorum da gerek yok deseydi vurdurmazdım formalite icabı gibi geliyor biraz da bana ama ne olur ne olmaz bunca insan vurduruyor ve uyarı getiriliyorken en azından tek doz bari olayım diyorum 😊 yani doktoru olma dediği için aşı olmayan tanıdıklarım da var ama araştırdığım kadarıyla aşıyı olanlar çoğunlukta..Aşı olana da olmayana da bir şey olduğunu görmedim ama bu da bir gerçek 👍🏼