Damlae 35+2 deyim haftalardır erken doğum olmasın diye uğraşıyoruz çok şükür bu haftayı gördük ama bebek kanala yerleşmiş ve serviks boyu 13 mm heran doğum olabilirmiş fakat merak ediyorum bu ölçülerde kaç güne doğum başlar acaba
Simsim60 Canım serviks sıfır olup aylarca bekleyenleri gördüm.istirahat edin vaktinde gelir inşallah.ben 36+0 da doğum yaptım.hiç küveze girmedi korkmayın 🌸sevgiler
Simsim60 Damlae benmde bir oğlum var canım şuan tekrar hamileyim.bu sefer riskli geçiyor.devamlı yatıyorum.haftanız az kalmış.belki oğlunuz küçüktür ama yardım isteyin büyüklerinizden idare edin.ne kadar cok durursa o kadar iyi