LawyerEce dıs doktorum ona gore ayarladı zaten tarihi kadın dogum doktorumda ızın verdı ama ben bı endıselendım.gebelıgın ılk haftalarında bılmeden korona asısı olmustum sımdı 2.dozuda ıstıyorum hangi bırını yaptırsam sasırdım 20 haftalık ken de tetenoz varmıs cunku normalde ben agrı kesıcı kullanmayı bıle sevmeyen insan oldugum ıcın hamıleyken bu kadar sey cok fazla geliyor 😂