Ayyysss Kızlar tüp bebek ile gebeyim fakat 7 haftalık olması gereken bebek 5 haftalık görünüyor doktor bugün kese normalden küçük bebek de büyümemiş dedi . Kürtaj için gün almalı mıyım bir gafta boşuna beklemek de istemiyorum
Ayse_dnmz Ayyysss Beklemek istememek mi ? Belki gec döllenme haftaya belki farklı olucak herşey bir hafta sabretmek zor olmamalı inşallah sağlıklıdır 🤲
Ayyysss Deletedmom2265 doktorum kendi tüp bebek doktorum canım profesör zaten başka bir doktora da gittim o da aynı şeyi söyledi pek olumlu görünmüyor ama yine de bir hafta bekle dedi 😞