Merveymen50 Herşeye alerjim var ve düzenli alerji hapı kullanıyorum hamileliğimi öğrendiğimden beri bıraktım ama bu sefer gözlerim çok kaşınr oldu ilacımı kullansam mı?
Begumergun Merveymen50 bunun cevabını sana en iyi doktorun verir canım burdaki cevaplara göre sakın kullanma herkesde aynı etki yaratmaz ilaçlar
bkts Merveymen50 gebelikte cok zorda kalinca kullanilan alerji ilaclari mevcut ama doktorunuzun onermesi gerekli, sizin kendi gidisatiniza gore onerir cunku
Annebaba23 Merveymen50 Allerset kullanıyodum ben doğumdan önce doktor kullanabiliyoruz mecbur kalınca dedi isterseniz bir sorun
270320 Merveymen50 mecbur kalınca veriliyordu ben zyrctec içiyordum önceden gebelikte yine de hiç kullanmak istemedim
Ysgl26 Doktorunuza sormadan kullanmayın. Kardeşimin eşinde ürtiker var doktoru daha hafif bi ilaç verdi hamile olunca. Yazık kaşına kaşına bi hal oldu 9 ay.