Rumeysilam ama kendi sancım gelmiyor ki. Oluyor 15-20 dk sonra geçip gidiyor.2 gündür hiç yok nerdeyse. Hastane ortamında fazla kalmak istemiyorum. Zaten 40 haftam 5 Şubat’ta doluyor. 2-3 gün erken olursa bişey olma diye düşünüyorum. Burda baZi kadınları artık sancısı gelmediği için suni sancı ilaciyla baslatiyorlar doğumu. 41.haftaya geçmeden.. napsam acaba.?