Yasmn00 Kızlar 3 gün önce normal doğum yaptım çok zor oldu doğumum açılma olmadığı için ama şükür kavuştuk oğlumla ama dikişim çok benim ve yürüyemeyeck derece de ağrılarım oluyo hastanede hiç bişey söylemediler ben batıkon kullanıyorum günde bir sefer ama başka çözümü olan var mı ya😥😥
SemaOnur Yasmn00 Günde bir sefer değil canım her tuvaletten sonra mutlaka pamukla batikonla o şekilde söyledi bana doktorum ve 15 günde iyilesti bide yan yatmaya calis çok oturma bir süre
deletedmom209 Yasmn00 ya benim de açılmam olmaz da kesi atarlarsa sezeryan olsam da dikiş atılacak böyle de sezeryanı tercih sebebim olacak bu galiba korkuyorum
Bilgesss Yasmn00 Canım benimde açılmam olmadı dikişim fazlaydı normal ağrı bende ayakta yemek yiyordum gün geçtikçe iyileşiyor.Lavabodan sonra her seferinde batikon kullan ve duştan sonra fön Makinesi ile kurut canım Rabbim yardımcın olsun
Meow Sprey şeklinde batikon almıştım ben her wc den sonra güzelce temizleyip batikon sıkıp saç kurutma makinesiyle kurutuyordum çok çabuk iyileşti tavsiye ederim
Yasmn00 deletedmom209 hayır canım o kadar da değil sezeryan kesisi daha zor ya ben şimdi den korse giyebiliyorum mesela bebeğimi rahat emziriyorm ama sezaryen öyle değil aklını karsyrma
Tosbik Gulayyy ayyy yapma ya. Allahim tez zamanda geçirsin insallah ya. Vallahi bnm de en cok korktugum şey şu dikiş zaten ya.. üfff gerildim yine 😢
deletedmom209 Yasmn00 erken doğum riskim var erken doğum yaparsam sezeryanla alıcaklar mecbur ilk başlarda çok istiyordum normal doğum ama artık korkuyorum
Yasmn00 deletedmom209 hayırlısı ne ise o olur inşallah evladını sağlıklıca kucağına al da dikiş sancı falan elbet geciyo