Begumergun bende sadece burun spreyi denedim , 14.haftamda grip oldum gripten kaldı sandım değilmiş o süre vikis kullandım iyi geldi şimdi sursemdd çare yok alıştım gerci çift yastık yatmaya , sprey önerildi almadım çünkü tuzlu su spreyi bunu zTen evde de yapıyorum , bende artık doğumdan sonra eskiye döneceğini düşünüyorum az kaldı hayırlısı ile