Benımde oldu 6cı haftada şuan 10 haftalıpm yarın kontrolüm var inşallah geçmiştir dua edin bende yaklaşık bir aydır hergün progestan iğne vuruluylrum ve progestan fitil kullanıyorum birde hep yattım yemek ve tuvaler harici kalkmadım dikkat ettim hayırlısıyla yarın güzel haberler alırım 🤲🏻 Siz de stres etmwyin genelde çok başına gelen var ve üstelik çoğu insanda atlatıyor