Bnyyy FSH 6.96 İNSULİN 36.24 LH 19.01 PROLAKTİN 17.00 Sağlık ocağın da ki doktor normal dedi ama internetten baktığım kadarıyla yüksekmiş bu değerler kızlar normal mi acaba . Biliyorum bazıları normal doktora git diyecek ama belki bir bilen çıkar
FtmBkn Bnyyy evet bu sonuçlara göre polikistik over var sizde ..sağlık ocağındaki doktorlar genelleme yapmak istemiyorum ama bu tür tahlillere doğru yorum yapamıyolar kadın doğumcunuza görünün bence..
deletedmom6295 Bnyyy insülin değeriniz yüksek yanlış hatırlamıyorsam maksimum değer 28 gibi birşey olmalı
Miss Bu tahliller kaçıncı haftada yapılıyor ben yaptirdimmi bilmiyorum bide polistik over hamile iken bebege zararı varmı
Muhammedamine Birtek lh değerinzde problem var yüksek biraz ama gebe kalmanızı enelleyecek olan prolaktin hormonunuz gayet iyi hemen hemen değerlermz aynı bende polikistk over yok hamile kalmadada sıkıntım yok bu değerle değil uktrasonla yapılan yumurtalık muayenenizde polikistk over teşhisi konula bilir üzmeyin kendinizi ayrıca polikistik over olan arkadaşlarımın hepsi benden önce hamile kaldı 😊
Miss Bnyyy him hamile kalmadan önce adetin 3.günü doktorum yapmıştı hormon testi hamile kalmaya çalışıyordum da okadar çok yaptırdım ki simdi hatırlamıyorum bile temiz çıkmıştı ama boyle rahatsızlığı olan varsa allah şifa versin