Cerennnn5858 Merhaba arkadaşlar, adetime 4 gün var gebelik testi yaptım bugün tek çizgi cıktı sonra bikaç saat sonra teste baktıgımda hayalet 2. Çizgi gördüm. Bu arada ovülasyon testimde hala 2. Çizgi cıkıyor. Benzer bir durum yaşayan varmı
Deletedmom_29 Cerennnn5858 Canım ilk 5 dakika içinde çıkan sonuç geçerlidir iki saat sonra çıkan kuruma çizgisidir. Tekrarlayın isterseniz İnşallah hamilesindir 🙏🤍
Dyg61 Cerennnn5858 ovülasyon testinde ikinci çizgi her zaman çıkar koyulaşıp koyulaşmaması önemli olan gebelik testi için ilk 10 dk çıkan sonuç geçerli oluyor ama siz yarın sabah tekrar deneyin isterseniz
Gulcingezer Cerennnn5858 mutlaka bir kan ver canim orda cikacaktir cnku ben hamile degilken kac saat beklersen bekle o cizgi cikmiyordh demekki var
Tomrishatun Cerennnn5858 Ilk 5 10 dakika sonuçlar geçerlidir gerisini dikkati almayınız diye test kimlerin içinde yazar
e-sude2118 Benimde hep silik çıktı 5 dk içinde çıktıysa gebesin bence günlük bak rengin koyulaşıyor mu ?
Cerennnn5858 Gulcingezer bende de hiç cıkmıyordu. Bı test daha yaptım onda 2. Çizgi cıkmadı. Bu arada gün içinde yaptım testleri ve baya sıvı tükettim. Peki ovülasyon testi hep çift çizgimi cıkıyor oda bende daha oncelerde hep tek çizgi cıkardı cunku
Gulcingezer Cerennnn5858 bilmiyorm ki ovulasyon lh olctugu icin beta hcg lazim mutlaka onun icin de net ogrenmek icin kan vermen lazim canim hic hamilelikte ovulasyon yapmadim ben
Cerennnn5858 Hiç 2. Çizgiyi görmemiştim ondan biraz heyecan yaptım sanırım :) sabah kalktigimda tekrar yapacagim artik
Gulcingezer Cerennnn5858 ilk idrarla yap mutklaka ve sıvı tuketme sabah at bana da merak ederm ins vardir🙏🏻