Mymeryemm benim çok fazlaydı sınırın üstündeydi son aylarda şekerli ürünlerden uzak durmama rağmen hiç azalma olmadı ( şekerim yada herhangi bi sağlık problemim yoktu) bebeğim sağlıklı bi şekilde dünyaya geldi şükür ama laktoz emilimi yapamıyor ve gıda alerjimiz çıktı. Ama kuzenim kadın doğum doktoru o bazen hiç bi problem yokken anne vücudu istemsizce üretiyor gibi bişey demişti yani bebekte hiç bi problem olmuyormuş genellikle