zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 24+4 haftalik hamileyim 2 gündür hafif vajinanin alt kısmı varya hani orda hafif Ağrı desem agri değil sizlama gibi bisey bu neden olur sizce endişelenmeli miyim?
papatya981 zeynnn5441 ben 28.haftamda sordum bunu doktora bende o zamanlar başlamıştı benim bebeğim doğum pozisyonundaydi o gün gittiğim de ters dönmüştü doktor o yüzden hissediyorsun baskı yapıyor ayaklarından dolayı dedi korkma yani
berilzumrut511 Bende 6+6 yım benimde rahimde baskı ağrı oluyor bu soruyu bende sormuştum rahim büyüdüğü İçin demişlerdi belki senin de öyledir
papatya981 zeynnn5441 ve hala o şekilde duruyor bebegim doğum pozisyonunda değil hala hissediyorum vajinamda ağrıyı 😊
papatya981 zeynnn5441 yok yok korkma 😄 bende sordum doktora tehlikeli mi dedim yok ne tehlikesi olacak bebek doğum kanalindayken başı aşağıda olduğu için ayakları kadar baskı yapmıyormus ama şimdilerde de hareketli oldukları için daha da baskı yapıyor
papatya981 zeynnn5441 pardon doğum kanali yazmışım doğum pozisyonundayken o kdr ağrı olmazmis ama ayakları aşağıda olunca daha çok hissedermisiz
zeynnn5441 papatya981 Bazen böyle alt kısımda hissediyorum tiktiktik diye Ay diyorum ya açılırsa o kısım diye yerimden firliyorum valla😐
Eminedmr zeynnn5441 bebisinin ayakları asagida demekki donuslerinden dolayi bendede oluyor yani nasil soylenir bilmiyorum delik kismi ozellikle sizliyor bende ama normalmis
zeynnn5441 Eminedmr Aynen aynen benimde tam delik kısmına dogru bi sizlama oluyor ama geçiyor sonra mesela şuan geçti
Nezii zeynnn5441 Baskı ve ağırlık demiyorsunuz sızlama diyorsunuz. Enfeksiyonda sızlama ve ağrı yapar bence bir baktırın.
zeynnn5441 Nezii Augmentin kullandım 3 gün diş ağrım yüzünden enfeksiyon varsa da iyi gelmiştir heralde ilaç bilemedim ki geçti mesela şuanda
Eminedmr zeynnn5441 bendede oluyor cok fazla ara ara hatta dun sordum doktoruma ayakları asagidayken tekmeliyosa sizlar dedi korkulacak bisey yok yani bende bi panik olmuştum gelmek mi istiyo diye ama şükür 🤗