_klmnb Kızlar koronadan şüpheleniyorum ama internette koronanın hapşırma yapmadıgı söyleniyor. Aranızda korona olup hapşırma burun akıntısı yaşayanınız varmı
kedisever11 _klmnb yapıyor canım ben atlattım hala hapşırık kaldık öksürük ara ara geliyor. Çok zor rabbim kimseye yaşatmasın
211212g _klmnb yapıyor cnm ben yeni atlattım hapşırma burun akıntısı boğaz ağrısı ve halsizlik dışında bişey yaşamadım hatta corona olduğuma bile inanamadım geçmiş olsun
_klmnb Ayaz2016alya2022 öksürük yok canım bogazlarım şiş burun akıntısı birde koku alamıyorum. Burnum çokta tıkalı değil tıkalı olsa bile azda olsa koku almam lazm ben hiç alamıyorm
_klmnb 211212g sağol canım benim kokumda sıkımtı olmasa inan bende grip derdim ama koku alamama şüpheye soktu
Gmzeucr _klmnb bende ilk nezle oldum sandım hapşırık ve burun akmtım vardı dördüncü gün ilk koku snrada yavaştan tat gitti ama hapşırık ve burun akıntısı oluyo yani o yüzden test verin