Htcerdogn Kızlar 19+4 teyim haftaya zaten kontrolüm var diye gitmiyorum ama 3-4 saattir karnım çok ağrıyo. Eğer son aylar olsa heralde doğuruyorum derdim ne olduğunu anlamadığım bi ağrı var yaşayan varmı