seher6034 Kızlar bugün adet günüm her an adet olacakmış gibi ağrılarım var sizce test ne zaman yapmalıyım
momeda Dayanması zor biliyorum ama erkenden yapmanın bi manası yok keseyi görmek zaman alıyo stres oluyosun bence bekleyebiliyosan bi kaç gğn daha bekle 😂
Cerennnn5858 Merhaba arkadaşlar, adetime 4 gün var gebelik testi yaptım bugün tek çizgi cıktı sonra bikaç saat sonra teste baktıgımda hayalet 2. Çizgi gördüm. Bu arada ovülasyon testimde hala 2. Çizgi cıkıyor. Benzer bir durum yaşayan varmı
seher6034 Birde kızlar 1 hafta önce erken gebelik testi yaptım sonuç negatifti o yüzden umutlanmak istemiyorum