Pinar2121 Merhaba kızlar benim bebeğimin gaz sancısı çok ve durmadan ağlıyor ne yapabilirim bu durumu yaşayan varmı aranızda
Pinar2121 metehaninannesiii yapıyoruz ayaklarınıda kaldırıp indiriyoruz ama hala çok kötü bir şekilde var
Pinar2121 Zehra9616 süt içiyor ama dün 1 aylık iğnesi vardı onu yaptrdk sonra bu gaz sancıları çıktı ortaya
Zehra9616 Pinar2121 normal aslinda sutunde mamaninda gazi bitmez mesela emdikten sonra gazini cikariyosun ya biraz yatir sonra hafif hafif sirtina tekrar vur yine gaz cikarir ozaman daha rahatlar
metehaninannesiii Pinar2121 ilk 3 ay bebeklerde gaz sıkıntısı olur canim sicak suda iyi gelir olabildigince banyo yaptir