Ben yaptırdım 11. Haftada, sonuç 2 haftada geldi, sonuçta her şey temiz çıktı ve bebeğin erkek olacağı söylendi. Doktorum da onayladı. Bugün ilk kez doktorumdan farklı bir doktora gittim, ultrasonda kız olduğunu söyledi :) fetal DNA sonucu ne ise o doğrudur ama ben kız gibi görüyorum dedi şu an 15. Haftadayım. Benim de kafam karıştı :)