Benim doktorum bana bebeğinin kilo almasını istiyorsan barbunya, yeşil mercimek, kırmızı mercimek, kuru fasülye, nohut tüket demişti. Öğlen yemeği olarak tüketebilirsin akşam da protein ağırlıklı beslenirsen kilo alır diye tahmin ediyorum. Hala da almıyosa o artık biraz da genetik oluyo sanırım 😊