Elf67 İyi akşamlar kızlar 8 haftalık hamileyim ama sürekli sancı oluyor karnimda gaz sancısı 3-4 dj sonra geçiyor ama gün icinde sık sık oluyor bişey yiyemez oldum çok şiddetli oluyor sizde de oluyor mu veya oluyormuydu çok merak ediyorum açıkçası 🙄
mammaaa33 Elf67 bende de vardı hatta kramplardan korktum çocuk düşer vs diye acil doktora gitmiştim vajinaya baskı şeklinde olan ağırlar genelde kramp demişti ama bence yine de doktorunuza danışın
SnurY Elf67 ilk haftalar gaz sancısı ve kabızlık normal demisti doktorum karnim cok sisio agri yapıyordu, süt hassasiyetinize de bakın gebelikte laktoz sorun olabiliyor genelde süt ve ürünleri tukettikten sonra oluyorsa laktozsuz süt tercih edebilirsiniz