Clementinee 35+4. Haftamdayım 2 gündür bebeğim hareketleri güçsüzleşti normalmi acaba 🤦🏽♀️ Öyle çok hareketli değil Salı günü randevum vardı Nst falan ultrasonda herşey normaldi çok şükür
BirPatiSever Clementinee aynı postu ben de açtım dün. Evet hareketleri güçsüz. Dün sabahtan akşama kadar sadece kıpırdadığını ve çok az tekme attığını hissettim. Bugün daha iyi çok şükür 🙏 normal galiba bu haftalarda
sehrengiz_8 Clementinee eğer bebeğin doğum pozisyonu aldı ise ondan çık hareket etmeyebilir canım benimki ters ekstra hareket etmeye çalışıyor dönemiyor da garibim. Acı verici hareketleri var. Doktor pozisyonu almış demiş miydi?
Bebegimveben0811- Canım yeri daraldı artık ve artık doğumdan sonra ki düzenini ni kuruyor bol.bol su iç özelikle soğuk su da kıpır kıpır oluyolar
Clementinee Bebegimveben0811- Alışmışım kımıl kımıl hareketlerinee insan arıyor endişe ediyor 🤦🏽♀️ Teşekkür ederim canım 🤍🤍
Clementinee BirPatiSever Ayy insan endişeleniyor hep hissetmek istiyor sağlıkla bi alsaydık kucağımıza İnşallah 🤍🤍
BirPatiSever Clementinee inşallah 🙏 sizinle aynı hafta ve gündeyiz. Sezeryan tarihini aldınız mı. Biz 17 şubata aldık bi heyecanlanmaya başladım. Sağlıkla gelsinler 🙏🙏
Clementinee sehrengiz_8 evet canım doğum pozisyonunu aldı 😇 yaa öylemi içim rahatladı teşekkür ederim
Clementinee BirPatiSever yaaa evet salı günü konuştuk 16 sı 17 si gibi dedi banada haftaya salı netleştircem bende aynı zamanda olcak doğumumuz o zaman😇😇